20.10.2014
Pääsin heti tietenkin työnmakuun, sillä ensimmäiseni eteen tuli volkkari. Auto näytti aluksi helpolta ja nopealta hommalta. Pesun jälkeen sekä tarkemmin ajateltuna työtä on kuitenkin aika paljon.
Konepellissä on todella paljon kiveniskuja.
Autosta löytyi ruostetta muualtakin, sekä töitä korimiehille.
Kittiä kiven iskuihin niin jo alkaa elämä hymyileen.
Hioin konepellin ja kitit P240 ja mattailin vielä harmaalla karhunkielellä.
Aamulla aloitin työt poistamalla ruosteet etulokareiden kaarista ja laittamalla niihin hieman kittiä.
Poistin kiveniskuteipit takalokareista ja sieltähän löytyikin alta sitten melkoinen yllätys.
Poistin ruosteet ja loiventelin reunoja. Käyttäen P120 ja P180.
Lopuksi kireä kitti.
Taka kyljessäkin oli lommo, jonka pohjalla hieman ruostetta.
Poistin ruosteen ja loiventelin reunoja P120 epäkeskokonetta käyttäen.
Koska kyljessä oli lommo, piti siihen laittaa pariinkin kertaan kittiä.
Työn määrä näyttää kasvavan vain päivä päivältä.
23.10.2014
Poistin helmoistakin loput ruosteet.
Mattasin pinnat P1000 softilla, sillä lakka oli kova eikä karhunkielellä tuntunut saavan mitään aikaan.
Nyt auto on koripuolella oijottavana.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti